شغل پر درامد با سرمایه کم برای خانم ها

۵ بازديد

یک سری از مشاغل هستند که خانم ها می توانند در خانه خود راه اندازی کنند مثل شیرینی پزی در خانه که شخص می تواند در منزل خود و با امکاناتی که در خانه دارد شیرینی را پخته و تحویل به مشتری می دهد.

در واقع می توان در منزل با خرج های بسیار پایین یک سری از محصولات را با کیفیت بسیار بالا تولید کنند که مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

 

لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای بانوان

  1. ادمین اینستاگرام
  2. تهیه ترشی جات خانگی
  3. بافندگی
  4. طراحی وب سایت
  5. فروش گل

 

ار تولیدی در خانه اینترنتی، چقدر سرمایه نیاز داره؟

برای راه اندازی کسب و کار خانگی ، اون هم به صورت اینترنتی، هیچ هزینه ای جز خرید بسته های اینترنت نیاز ندارید . شما با مهارت و رزومه ای که از خودتون دارید، می تونید به سایت های کاریابی و یا برون سپاری پروژه برید و بسته به مهارتی که دارید با دیگه کارفرماها و مدیران همکاری کنید و کسب درآمد کنید. برای کار در منزل اینترنتی، شما به سرمایه ای زیر صد هزار تومان نیاز دارید.

کسب و کار تولیدی و خدماتی چیست؟ | ایده ای برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی

تولید، یکی از سرفصل های اصلی در بحث کسب و کار خانگی است. کسب و کار تولیدی، در ایران سابقه ی طولانی ای داره. ولی چند سالی است که کارگاه خانگی پر درامد ، تبدیل به یک موج جدید برای درآمد زایی شده است .

کسب و کار تولیدی، تعریف ساده ای داره. هر چیزی که در منزل بتوان اون رو تولید کرد و در بازار اون رو عرضه کرد و یا با استفاده از یکی از شیوه های فروش، اون رو به درآمد تبدیل کرد، یک کسب و کار تولیدی در خونه است.

کسب و کار  جدید خانگی در حوزه تولیدی و خدماتی نیاز به چقدر سرمایه اولیه داره؟

پاسخ به این سوال نیاز به یک بررسی دقیق داره. چرا که کارهای تولیدی، مدل های متفاوتی دارند و هر کدام طبیعتا سرمایه متفاوتی هم نیاز دارند. بعنوان مثال، اگه شما بخواهید تولید رب گوجه فرنگی در خونه داشته باشید و یا بخواهید لواشک تولید کنید، یک مقدار هزینه نیاز دارید و اگه بخواهید شستشو و رفوی فرش رو به عنوان کارگاه خانگی پر درامد انتخاب کنید، طبیعتا یک میزان سرمایه اولیه دیگه نیاز دارید .

 

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.